Klanttevredenheidsonderzoek gemeente Meppel
Wij vinden onze dienstverlening belangrijk. Daarom vragen wij onze klanten wat ze hiervan vinden. Hoe ervaren onze inwoners en bedrijven onze dienstverlening? Wat vinden ze goed gaan? En wat kan beter? Naast de onderzoeken die we periodiek doen (eens in de 2 jaar) doen we ook gericht onderzoek.
Vragenlijst na contact
Als u klant bent geweest bij ons kunt u een e-mail ontvangen. Hierin staat een link naar een korte vragenlijst. Met een paar muisklikken laat u ons weten hoe u de dienstverlening ervaren heeft. We starten met de producten van Burgerzaken. Daarna volgen andere producten van de gemeente.
Verbeteren dienstverlening
Wij gebruiken de resultaten om te kijken waar we onze dienstverlening kunnen verbeteren. En dat natuurlijk ook te doen. En daarna om te kijken wat u vindt van de aanpassingen die we doorvoeren.
Uw gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens en informeren u graag over hoe we die gebruiken. Om u de vragenlijst te kunnen sturen gebruiken we uw contactgegevens. Deze geeft u als u een product of dienst afneemt. Bijvoorbeeld bij het maken van een afspraak, of het doen van een aanvraag. U krijgt van ons een uitnodiging via de e-mail voor deelname. U bepaalt zelf of u deelneemt. In alle gevallen worden uw gegevens na 2 maanden weer verwijderd.
De resultaten van de onderzoeken blijven bewaard. Die zijn voor ons belangrijk om de ontwikkelingen te volgen. Als we bijvoorbeeld het doorgeven van een adreswijziging digitaal mogelijk maken kunnen we zien wat u daarvan vindt. En we kunnen dat vergelijken met uw waardering daarvoor.
Als u niet meer uitgenodigd wil worden voor deze onderzoeken dan kunt u dat ook aangeven. Onderaan de mail waarin u de uitnodiging volgt staat daarvoor een linkje. Als u die invult ontvangt u geen uitnodigingen meer voor deelname.
Meer informatie
Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum via 14 0522 of postbus@meppel.nl