Klanttevredenheidsonderzoek gemeente Meppel

Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten van onze dienstverlening vinden. Regelmatig voeren we een groot onderzoek uit. We sturen dan een vragenlijst naar onze inwoners om te weten hoe zij onze diensten ervaren. Daarnaast doen we ook kleinere onderzoeken, zoals het klanttevredenheidsonderzoek. Hiermee krijgen we nog beter inzicht in de tevredenheid van onze klanten.

Korte enquête

Als u klant bij ons bent geweest, kunt u een verzoek krijgen om uw mening te geven. U vult dan een korte vragenlijst in. Met een paar muisklikken laat u ons weten wat u ervan vond. Dit kost maar een paar minuten. Op dit moment doen we dit voor de dienstverlening via onze inwonersbalie (zoals paspoort en ID kaart). We doen dit ook voor minima regelingen. Later volgen ook andere diensten van de gemeente.

Verbeteren dienstverlening

Wij gebruiken de resultaten steeds om te kijken waar we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat onze dienstverlening zoveel mogelijk aansluit bij uw wensen.

Uw gegevens

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. We gebruiken uw gegeven alleen als dat echt nodig is. Als we u uitnodigen deel te nemen via de mail  gebruiken we uw contactgegevens. Deze geeft u als u een product of dienst afneemt. Bijvoorbeeld bij het maken van een afspraak of het doen van een aanvraag. U bepaalt zelf of u deelneemt. In alle gevallen verwijderen we uw na 2 maanden. Het kan ook dat we werken met een QR code in een brief die we sturen. Dan gebruiken we uw contactgegevens verder niet. 
De resultaten van de onderzoeken blijven bewaard. Die zijn voor ons belangrijk om de ontwikkelingen te volgen. 

Als u niet meer uitgenodigd wil worden voor deze onderzoeken kunt u dat ook aangeven. Onderaan de mail waarin u de uitnodiging volgt staat daarvoor een linkje. Als u die invult ontvangt u geen uitnodigingen meer voor deelname. U mag dit ook telefonisch doorgeven aan het Klantcontactcentrum.

Meer informatie

Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klanttevredenheidsonderzoek? Neem contact op met het Klantcontactcentrum via 14 0522 of postbus@meppel.nl